,وبلاگ دانلود اهنگ

بهترین وبلاگ دانلود اهنگ ایرانی و خارجی با کیفیت عالی همراه با متن

,وبلاگ دانلود اهنگ

بهترین وبلاگ دانلود اهنگ ایرانی و خارجی با کیفیت عالی همراه با متن

دانلود من چرا دل به تو دادم که دلم میشکنی شجریان با کیفیت خوب

دانلود من چرا دل به تو دادم که دلم میشکنی شجریان با کیفیت خوب

دانلود من چرا دل به تو دادم که دلم میشکنی شجریان با کیفیت خوب

دانلود من چرا دل به تو دادم که دلم میشکنی شجریان با کیفیت خوب

متن اهنگ

من چرا دل به تو دادم که دلم می شکنی

من چرا دل به تو دادم که دلم می شکنی

یا چه کردم که نگه باز به من می نکنی

یا چه کردم که نگه باز به من می نکنی

دل و جانم به تو مشغول و نظر در چپ و راست

تا نگویند رقیبان

تا نگویند رقیبان که تو منظور منی

ترانه آهنگ آواز قطعه دیدار از محمدرضا شجریان

دیگران چون بروند از نظر، از دل بروند

تو چنان در دل من رفته

تو چنان در دل من رفته که جان در بدنی

تو چنان در دل من رفته که جان در بدنی

دانلود من چرا دل به تو دادم که دلم میشکنی شجریان با کیفیت خوب