,وبلاگ دانلود اهنگ

بهترین وبلاگ دانلود اهنگ ایرانی و خارجی با کیفیت عالی همراه با متن

,وبلاگ دانلود اهنگ

بهترین وبلاگ دانلود اهنگ ایرانی و خارجی با کیفیت عالی همراه با متن

کدام حیوان تار صوتی ندارد و لال است | نام حیوانی که تار صوتی ندارد و لال است چیست

کدام حیوان تار صوتی ندارد و لال است | نام حیوانی که تار صوتی ندارد و لال است چیست

کدام حیوان تار صوتی ندارد و لال است

کدام حیوان تار صوتی ندارد و لال است

 زرافه که از آن به عنوان بلندقدترین موجود زنده روی کره زمین یاد می‌شود، یک پستاندار آفریقایی است که قد آن می‌تواند از 6 متر هم فراتر برود و وزن جنس نر آن به 1600 کیلوگرم می‌رسد. ولی محققان در بررسی‌های خود یک نکته جالب در مورد زرافه‌ها کشف کرده‌اند که این حیوان را از دیگر موجودات زنده مجزا می‌کند.

به گفته زیست‌شناسان، زرافه تار صوتی ندارد تا برای برقراری ارتباط با همنوعان خود صدا تولید ‌کند و در عوض با تکان دادن دم خود معانی و مفاهیم مختلف را به طرف مقابل خود انتقال می‌دهد.


Web results

جام نیوز :: JamNews - تنها حیوانی که تارهای صوتی ندارد!!


www.jamnews.com/detail/News/346499
Translate this page
آیا میدانستی که وزن اسکلت انسان بالغ بر سیزده تا پانزده کیلوگرم است؟ ... آیا میدانستی که زرافه تار صوتی ندارد و لال است و نمیتواند هیچ صدایی از خود در آورد؟
جانداری که حنجره اش تار صوتی ندارد
حیوانی که با گوش غذا میخورد
نام حیوان ناشنوا
حیوانی که نمی شنود
حیوانی که دو قلب دارد
کدام حیوان چشمش از مغزش بزرگتر است

People also search for

May 1, 2014 - آیا میدانستی که زرافه میتواند با زبانش گوشهایش را تمیز کند ؟ - آیا میدانستی که زرافه تار صوتی ندارد و لال است و نمیتواند هیچ صدایی از خود در آورد ...
کدام حیوان چشمش از مغزش بزرگتر است
حیوانی که مغز ندارد
کدام حیوان ناشنواست

People also search for

Jan 5, 2014 - آیا می دانستید که حنجره زرافه تار صوتی ندارد و گنگ است ؟ - آیا می دانستید که تنها غذائی که فاسد نمی شود عسل است ؟ - آیا می دانستید ..... سامانی خبر داداتفاقات اخیر هلال احمر در جلسه فوق العاده شورایعالی بررسی می شود. برترین ها ۳ ...
Dec 9, 2009 - کی می دونه کدوم حیوان است که تار صوتی نداره و لال است ؟ ... و بهترین جواب توسط رای کاربران انتخاب شده است. ... زرافه تار صوتی ندارد و لال است.
Jul 20, 2016 - زرافه تنها جانوری است در میان جانوران دیگر که تار صوتی ندارد ... این حیوان به خاطر بلندی قد همچون یک برج دیده بانی بر گستره محیط زیست خود مسلط ...
Jul 4, 2018 - جام نیوز :: JamNews – تنها حیوانی که تارهای صوتی ندارد!! آیا میدانستی که زرافه تار صوتی ندارد و لال است و نمیتواند هیچ صدایی از خود در آورد؟
Mar 21, 2017 - زرافه تار صوتی ندارد تا برای برقراری ارتباط با همنوعان خود صدا تولید ... فقط در زرافه مشاهده شده است و هیچ حیوان دیگری چنین قابلیتی را ندارد.
Missing: لال ‎| ‎Must include: ‎لال
آیا زرافه صدا دارد
دانلود صدای زرافه
صدای گورخر
صدای کرگدن
صدای فیل
صدای خرس
Jul 27, 2014 - ﺁﻳﺎ ﻣﻴﺪﺍﻧﺴﺘﻲ ﮐﻪ ﺯﺭﺍﻓﻪ ﺗﺎﺭ ﺻﻮﺗﻲ ﻧﺪﺍﺭﺩ ﻭ ﻻﻝ ﺍﺳﺖ ﻭ ﻧﻤﻴﺘﻮﺍﻧﺪ ﻫﻴﭻ ﺻﺪﺍﻳﻲ ﺍﺯ ﺧﻮﺩ ﺩﺭ ﺁﻭﺭﺩ ؟ ! ﺁﻳﺎ ﻣﻴﺪﺍﻧﺴﺘﻲ ﮐﻪ ﻣﻮﺷﻬﺎﻱ ﺻﺤﺮﺍﻳﻲ ﭼﻨﺎﻥ ﺳﺮﻳﻊ ﺗﻜﺜﻴﺮ ﭘﻴﺪﺍ ﻣﻴﻜﻨﻨﺪ ...